Bingolotto

Premiär för världens bästa bingo
hösten 2008!

Inte nog med att vi har fått världens bästa Lotta som programledare. Vi är också stolta över att kunna presentera helt nya bingospel som aldrig har gjorts förut och ett innehåll och vinstkänsla som aldrig tidigare funnits i programmet. Vi kan utan problem tala om att det är NYA BingoLotto som kommer till höstsäsongen.

Highlights ur höstens program:

Vinster på varje rad i varje bingospel
Vinn från ny lott, 200–500 kr kontant, spa-upplevelse, Thailandsresa och t.o.m. en bil direkt på bingon. Tänk själv att plötsligt vara ett nummer ifrån att vinna en bil i stället för 100 kr.

Jackpotvecka istället för månadsfinal
Varje vecka samlar vi ihop till månadens höjdpunkt. Vinn 50 000 kontant på
1:ans bingo, 100 000 på 2:ans och 250 000 på 3:ans. Jackpotlotten blir som (ersätter) BingoPlus-lotten med två spelfält på 3:ans bingo och lotten kostar 50 kr en gång i månaden.

Spelhallen ersätter de Hemliga lådorna
Tre kanonvinster vid varje inringning efter bingospelen. Alltid chans till Färgfemman, Sverigelotten-spelet m m. Gamla ”lådchansen” får en helt ny innebörd för alla ”nitslotts-spelare”.

Vinstregn
Ett koncentrerat och ihållande vinstregn på serie- och lottnummer. Många och varierande vinster till många spelare.

Finalspelet
Genom bingon och raden ”Finalchansen” i 3:ans bingo har du chansen att få komma till studion och spela det helt nya och spännande Finalspelet.

Ett roligt, överraskande och musikaliskt program
Lotta kommer att se till att det blir ett program man absolut inte vill missa vecka efter vecka!

Kontrollera vinst/rätta lotten
Via talsvar (end. lokalsamtaltaxa), via internet eller hos alla online-ombud (ATG).

Förena nytta med nöje!

Stöd Reumatikerföreningen Linköping genom att prenumerera på Bingolotto!

I augusti är det världspremiär för ett helt nytt bingospel. Med värld­ens bästa Lotta som programledare och många nya spelmoment kliver BingoLotto upp till nya höjder som spel- och underhållningsprogram. Som prenumerant får du alltid aktuella lotter direkt hem i din brevlåda utan extra kostnad. I utskicket finns också senaste nytt från Folkspel och exklusiva vinstschanser. Dessutom får du automatisk vinstpåminnelse och är alltid med i extra bonusdragningar – varje månad! Samtidigt stöder du Sveriges ideella klubbar och föreningar. En bra inve­stering, eller hur?

Intäkterna från din prenumeration går till vår förening
med upp till 13 kr per lott.

Anmäl dig redan nu.
Klicka på denna länk, skriv ut kupongen,
fyll i och skicka in!