Hantverksmarknad 2014

I år går marknaden av stapeln lördagen den 22 november kl. 10.00-15.00

Vi hoppas att alla, som varit med tidigare och många nya, vill vara med. Alla, som har en hobby och vill dela med sig av sitt intresse, är välkomna. Du bestämmer själv, om du vill visa dina alster, eller sälja.
Ring till Marianne på kansliet på telefon 013-13 21 90 och boka det antal bord, som du önskar.

Eller skicka ett mail till reumatikerforeningen@fontanen.org

Viktigt! Lämna namn och telefonnummer till Marianne, så vi kan nå dig vid behov.

Det kostar ingenting, men föreningen tar tacksamt emot en gåva från ditt skapande, till julfestens populära lotteri. Då, det bör vara minst 15 säljare/utställare, är vi tacksamma för att få din anmälan före den 10 oktober klockan 12.00. Affischer kommer då att tryckas upp. I mån av plats, går det bra att anmäla sig fram till den 15 november.

Observera, att du måste själv bereda din plats
och ställa upp dina bord i Vagnhallen.
Alla är hjärtligt välkomna till marknaden.
Ta med alla vänner och bekanta!

Passa på att köpa vackra handgjorda julklappar, se demonstrationer, få smarta tips och småprata med hantverkarna.
Missa inte heller att ta en fika med hembakat.